20 Nisan 2012 Cuma

MEZUNİYET GECESİ YAKLAŞIYOR!!!

Vee geri sayım başladı hayatımızın en önemli günlerinden biri olan meznuniyet gecesine sadece bir kaç ay kaldı... Eminim ki hazırlıkları çoktan başlamıştır, nasıl bir kıyafet seçilecek, ne renk elbise giysem, onun altına uyacak ayakkabıyı nerden bulucam, aksesuarlarım nasıl olsun ve tabii saçlarıııımmmm, topuz mu yoksa dağınık mı bıraksam??? Sorular ardına sorular bitmezzz :))  Hatta rüyalarınıza bile girmeye başladı ya da başlayacak... Haklısınız tabii kim istemez ki ömür boyu hatırlanacak bu gecenin baş kahramanı olmak... Ben de yıllar önce mezuniyetini hem lisede hem de üniversitede yaşamış biri olarak bu tatlı heyecanınıza ortak olmak istedim :))




Mezuniyet heyecanı yaşayanlar için 2012 ilkbahar-yaz sezonunda gözüme çarpan abiye modellerini araştırıp yükledim hadi birlikte bakalım ...


İpekyol

Bu sezon İpekyol'un koleksiyonu abiye kıyafetler açısından çok zengin... Mutlaka gidip görünfiyatları biraz pahalı olsa da gerçekten çok gece elbiseleri var. Yukarıda görmüş olduğunuz pembe elbise de İpekyol'dan fiyatı 990 TL civarı.

İpekyol


Mezuniyet geceniz için şık bir tulum da düşünebilirsiniz, yukarıda görmüş olduğunuz sırt dekolteli tulum ve farklı modellerini İpekyol'da bulabilirsiniz... Buarada kolları dantel detaylı, sırt dekolteli beyaz uzun elbise benim favorim :))


Adil Işık

Son bir iki yıldır büyük gelişme gösteren Adil Işık markası bu sezon da göz dolduruyor... Gerçekten eski çizgisiyle yakından uzaktan ilgisi kalmayan Adil Işık'ın koleksiyonlarını çok beğeniyorum, siz de mutlaka uğrayın hem modelleriyle hem de sezonun trendi neon rengi gece elbiseleriyle sizleri bekliyor...

Adil Işık
Mango

Gelelim fasülyenin faydalarına :))) Sizinle sadece bu sezon ilgimi çeken bir kaç elbise paylaşabildim eminim ki daha nice güzelleri bizleri mağazalarda bekliyordur. Benim gece elbisesi almak için tercih ettiğim yer Outlet Vakko... Mutlaka gidip görün hele de bu sezon modeller daha da fazla... Fiyatları ise markalara göre değişiyor, uygun fiyata da var uçuk fiyatlara da gidip görmenizde fayda var diye düşünüyorum... Ayrıca yakın çevremden edindiğim tecrübelere göre Bakırköy Avşar sinemasının sokağında da bir sürü abiye elbise satan mağazalar var bir de yine Bakırköy'de sahile inerken bir kaç mağaza var... 

Buarada Vakkoroma mağazalarında mezuniyet gecesine özel elbiselerde %20 indirim var, öğrenci kartınızı göstermeniz yeterli :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder