17 Nisan 2012 Salı

GARDROPLAR ÇİÇEK AÇTI...

Yeni sezonun trendlerinden biri de çiçek deseni... Herhalde bu sezonun benim tarzıma uymayan tek modası bu kocaman çiçek desenli pantolonlar, etekler, gömlekler olsa gerek... Çanta ya da babet gibi detaylarda evet kullanabilirim belki ama pantolon ya da bluzları üzerimde düşünemiyorum... Küçük çiçek desenler olsa başımla beraber ama bunlar hormonlu mudur nedir  kocaman kocaman çiçekler bilemedim :)) Tabii renkli, cıvıl cıvıl giyinmeyi sevenler için bence güzel bir tercih ama ben kendime yakıştıramıyorum... Önemli olan da kendini tanımak ve tarzına yakıştırmak diye düşünüyorum, hatta moda nedir diye sorsalar herhalde bu cevabı verirdim :)) 


 Çiçek desenli üstleri ya da pantolonları nasıl kombinleyebilirim diye merak ediyorsanız bence düz renkli bir parça ile tamamlanmalı karışıklık yaratmamak için... İçinde olan bir rengi tercih edebilirsiniz. Bakalım ünlülerin tercihleri nasıl ve çiçek desenli pantolonları, ceket ve bluzları nerelerden bulabiliriz birlikte bakalım ...

Beyonce


Beyonce ve çiçekli pantolonunu ben çok beğendim düz siyah bir bluzla tamamlamış ve çok da doğru bir tercih hem de pantolonun ön plana çıkmasını sağlamış ... Buarada pantolonu Stella McCartney...



Beyonce kadar paramız yok Stella McCartney de neymiş diyorsanız bence H&M'in bu pantolonu bence hem bütçemize hem de zevkimize hitap eder diye düşünüyorum :))


Massimo Dutti

Olivia Palermi    -     Jessica Alba

Olivia Palermo'nun tarzını herzaman çok beğeniyorum ve bence bu trendin hakkını da herzaman ki gibi vermiş diye düşünüyorum... Jessica Alba ise keşke üzerindeki uzun yeşil ceketi tercih etmeseymiş...





Zara
Zara, bu sezon tüm trend parçaları koleksiyonuna eklemiş... Üstte görmüş olduğumuz çiçekli pantolonlar da Zara'dan ve fiyatları 99,95 TL...


Fergie

Sonunda beğendiğim kombin oldu bu trende evet evet galiba ben bu çiçek desenli blazer ceketleri beğendim :)) İçine beyaz tişörtle altına bir jean ya da beyaz pantolonla çok hoş olur diye düşünüyorum ayaklarımızda da babetler :)) Gözlerim ışıldamaya başladı, heyecanlandım...



Çiçek desenli blazer ceket Zara'dan fiyatı ise 169,95 TL...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder