15 Nisan 2012 Pazar

ELBİSELERDE MENEKŞE DOKUNUŞU

Canlı renklerin moda olduğu ilkbahar-yaz sezonunda günlük kıyafetlerde ve abiye elbiselerde bu renkleri görüyoruz... Özellikle, sarı, yeşil, turuncu renklerin hakim olduğu ilkbahar-yaz modasında mor tasarımlar da vitrinlerde ve ünlülerin gardroplarında yerini almış çoktan... Mor rengin elbise seçimi olarak çok zor bir seçim olduğunu düşünüyorum çünkü uyumlu aksesuar, ayakkabı ve çanta bulmak gerçekten zordur. Oldukça iddialı ve dikkat çekici olan bu rengi tamamlayacak aksesuarların tam tersine sade olması gerektiğini düşünüyorum... Elbisenin modeli nasıl olursa olsun bir kere renginden dolayı dikkat çekicilik açısından bir adım öndesiniz :)) Hollywood yıldızları bu rengi nasıl kullanmış, aksesuar, aykkabı ve çanta seçimleri nasıl birlikte bakalım ....


Stana Katic

Elbise son derece zarif ve iddialı olmasına rağmen altına giymiş olduğu ten rengi ayakkabılar bence hiç olmamış...Çanta ve aksesuar seçimi için de çok bişey söylemeye gerek yok, elbise başlı başına çok hoş keşke elbisenin ütüsüne de biraz dikkat etseymiş...


Maria Sharapova  - Venüs Williams - Mila Kunis

Venüs Williams'ın Christiane King imzalı pembe - mor elbisesini çok beğendim, düzgün fiziği ve esmer tenine çok yakışmış, ayakkabı seçimi de mükemmel...

Charlize Theron
Charlize Theron, idolüm diyebilirim bu kadın için ne giyse yakışıyor... Elbisenin modeli için yorum yapmak istemiyorum ama bu renk gerçekten çok yakışmış kendisine...


       Sofia Vergara - Missoni imzalı elbisesiyle





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder