5 Nisan 2012 Perşembe

HAMİLE ÜNLÜLER

Her kadının başına gelebilecek en güzel şeydir annelik, 9 ay boyunca büyük bir heyecan yaşamak sonrasında ise hayatınızın en kıymetlisi, kendi canınız herşeyiniz olan bebeğinizi kucağınıza almak... Hangi kadına yakışmaz ki annelik... Bir kadının hayatının en önemli fakat bir o kadar da zor olan bu döneme ben de bambaşka bir açıdan bakmak istedim. Gerçekten hem pisikolojik hem de fiziki açıdan çok zor bir dönem hamilelik... Her geçen gün alınan kilolar da tuzu biberi olsa gerek... Az çok tahmin edebiliyorum alınan o kilolarla hiçbirşeyi kendinize yakıştırmıyorsunuzdur :(  Tabii en kötü yanı da üzerinize göre elbise bulmak, annelerimiz eskiden özel hamile elbiseleri diktirirlermiş neyse ki şimdi buna gerek kalmadı... Hatta artık hamile elbisesi diye birşey yok normalde ne giyiyorsak kot pantolon, tişört, elbise aynen devam hamileyken de :)) Herşeyden önemlisi kendinizi bu kıyafetlerde rahat ve güzel hissedebiliyor olmanız... Herşeyi bir kenara bırakın ne kadar kilolu olsanız da kendinizi ne kadar çirkin hissetseniz de inanın her şekilde şık olabilirsiniz... Bakalım meşhur ünlülerimizin hamilelik dönemleri nasıl geçiyor, birlikte bakalım..


Jessica Simpson

Jessica Simpson'ın fotoğrafllarına baktığımda gözlerime inanamadım, herhalde kendisi şuana kadar gördüğüm hamile olup en çok kilo olan kişi... Bildiğiniz yarım dünya şeklinde dolaşıyor buna rağmen özgüveni yerinde , umursamaz tavırları kendine güveniyle takdirimi topladı :) Kendisi de farkında aldığı kiloları, bebek doğduktan sonra fazlasıyla vereceğinin :))) Dediğim gibi sizin de umrunuz da olmasın bu kilolar bırakın ve o 9 ayın keyfini, tadını çıkarın zaten bebeği emzirirken, onun peşinden koşarken aldığınız tüm kilolar fazlasıyla gidecek :)) Tabii siz yine de fazla abartmayın ve yediklerinize dikkat edin...


Jessica Simpson'ın hamileyken giydiği kıyafetleri genel olarak beğendim genelde elbise tercih etmiş... Üzerine aldığı ceketle de göbeğini kamufle etmeye çalışmış :)) Davete giderken giymiş olduğu üstte ki yeşil elbiseyi çok beğendim... Düğüne, davete giderken hamileyim ne giyebilirim diye soruyorsanız bence bu tarz bol bir elbise tercih edebilirsiniz ;)


Alessandra Ambrosio

Bu kadına bayılıyorum bir insan hamileyken bile nasıl bu kadar güzel olabilir kendisi bize adeta bu konuda ders veriyor. Valla böyle hamileliğe can kurban :)) Alessandra Ambrosio, ne giyse yakışmış... Kendisinin aşağıda ödül törenine giderken giydiği gece elbisesine bayıldım bir insan hem hamile olup hem de nasıl bu kadar güzel taşır bir elbiseyi diyecek söz bulamıyorum...

Alessandra Ambrosio, elbisesi Roberto Cavalli...

 


Oyuncu Kate Hudson giymiş olduğu limon sarısı  elbisesiyle hamileykende nasıl şık olunabileceğini bize göstermiş... Kendisi çok zarif ve hoş görünüyor, elbisesi Stella McCartney imzalı....



Sienna Miller


Hilary Duff

Hilary Duff , hamile olmasına rağmen sezonun trendlerinden de vazgeçmemiş... Sarı blazer ceketiyle oldukça şık bir görüntü sergilerken diğer fotoğafında da bu sezon çok moda olan çiçekli pantolon tercih etmiş...



Beyonce

Beyonce, sezonun en trend rengi turuncuyu ödül töreninde tercih etmiş... Tenine çok yakışan bu renge ve elbisenin modeline bayıldım, çok beğendim ben Hamile Beyonce'u :))




Jennifer Garner maalesef hamilelik döneminde kendisini çok salmış... Özensiz kıyafet seçimleri, dağınık saçlarıyla siz sakın kendisini örnek almayın :) Yukarda da sözünü etmiştik kilo alabilirsiniz hiç önemlideğil bu sizin şık olmanıza asla engel değil !!!

Kourtney Kardashian

Kim Kardashian'ın hamile karderşi Kourtney Kardashian'ın özel bir gece de tercih etmiş olduğu beyaz elbise gerçekten mükemmel... Ölçülü bir elbise arayan hamileler için bence biçilmiş kaftan hem çok şık ve zarif hem de gerçekten hamile bir kadına yakışacak ölçüde ben çok çok beğendim kendisini :)))



Molly Sims

Tuba Büyüküstün

Bakın ne buldum :))) Evet yanlış görmediniz yeni anne olan üstelik ikiz bebekleri olan Tuba Büyüküstün... Sürekli yabancı ünlülerin fotoğraflarını yayınlıyoruz bizden neden kimse olmasın dedimve görür görmek sizinle paylaşmak istedim... Özel bir geceye katılan Tuba Büyüküstün hamile olmasına rağmen iddialı kırmızı elbiseiyle oldukça şık :))) Ben elbisesine bayıldım çok ölçülü dekoltesi olan bu elbiseyi siz hamilelere şiddetle öneriyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder