31 Mart 2012 Cumartesi

TREND: FÖTR ŞAPKALAR

Bir kaç yıldır karşımıza çıkan fötr şapkalar diğer bir ismiyle Fedora şapkalar bu yaz da çok moda...


 Açıkcası ben şapka meraklısı biri değilim ama son zamanlarda ünlü isimlerde de gördüğüm bu şapkaları çok beğeniyorum. Özellikle güneşli günlerde plajlarda tercih ettiğimiz şapkaları artık sokaklarda da görür olduk :)) Ben bu fötr şapkalara çok da yabancı değilim aslında eskiden beri yaşlı amcaların başında görmeye alışık olduğum bu şapkaları başta ünlülerde gördüğümde yadırgamıştım, fakat üstte de bahsettiğim gibi gözalışıklığı mı dersiniz bilmiyorum ama şuan havalı ve hoş geliyorlar gözüme :))) Tabii birkaç yıldır moda olmasının da bunda etkisi büyük...
Üstte ki resimde Julia Roberts ve Kate Hudson'ı görüyoruz. Fotoğrafda da gördüğümüz gibi bu şapkaları hem klasik kyafetlerle hem de spor kıyafetlerle gayet güzel kombinleyebiliriz...
Miranda Kerr






Kim Kardashian





Charlize Theron



Reese Witherspoon



Jennifer Aniston  -  Justin Theroux



 Bir de araştırma yaparken dikkatini çeken birşey vardı... Bir çok çift fötr şapkaları birlikte takıyorlar bence çok hoş ve sevimli gözüküyorlar:)) Jennifer Aniston ve Christina Aguilera gibi ünlüleri de sevgilileriyle birlikte bu fötr şapkalardan takarken görebiliyoruz... Bence bu şapkalar erkeklere çok yakışıyor. Sevgilimize ya da eşlerimize de bence birer tane kendimize alırken almalıyız :))) Gerçi takmaları için biraz dil dökmeliyiz belki bu fotoğrafları gösterirsek ikna edebiliriz :))


Christina Aguilera - Matt Rutler


Peki bu sezon bu kadar trend olan bu şapları nerde bulabiliriz, Türkiye'de hangi mağazalar satıyor??? Sizin için bir kaç mağazayı araştırdım aşağıda nerden bulacağınız ve fiyatları yazıyor :)))

Zara -  59,95TL

Bershka, fiyatı 29,95 TL

 

 

 

 

Bu şapkayı Stradivarius'da bulabilirsiniz fiyatına gelince 29,95 TL

 

 

 

 

 

 Pull&Bear 35,95 TL

2 yorum:

  1. hangi sitelerden fiyat aldın. bir kaç site ismi verebilir misin? ben baktım bulamadım pek. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. modellere bakmaktan alt yazıları görmemişim bile. afedersin :) tekrar tşkler

    YanıtlaSil