21 Nisan 2012 Cumartesi

HİKAYESİ KENDİNDEN GÜZEL : TOMS AYAKKABILAR

Son yıllarda moda olan Toms ayakkabıları sizler için araştırmak istedim. Modelleri, ünlülerden kim giymiş, nasıl kombinlemişler ve son zamanlarda ne kadar trend olduklarından bahsedicektim size... Nerden bilebilirdim ki bir ayakkabı markasının hikayesi olacak ve o hikayeyle beni benden alacak... 



Toms Ayakkabıların hikayesi 2006 yılında başlıyor... Blake Mycoskie adlı kişinin Arjantin'i ziyaret etmesiyle başlayan bir öykü... Maycoskie, ziyareti sırasında buradaki ayakları çıplak yoksul çocukları görür ve çok etkilenir... Bu ziyaret sırasında bir ayakkabı şirketi kurmaya karar verir ama bu şirketin kar amacı gütmeden öyle güzel bir sosyal sorumluluk projesi vardır ki... Evet bu şirket her sattığı bir çift ayakkabıdan sonra bir çift ayakkabıyı ihtiyacı olanlara bağışlıyor... Yüzyıllardır Arjantinli çiftçiler tarafından giyilen yerel alpargata ayakkabılardan esinlenen Toms ayakkabıların hikayesi bence kendinden daha güzel :))





Bu güzel hikayesinden sonra sanırım herkez bir çift Toms Ayakkabı almak ister... Hem hikayesi güzel hem de şık ve çok rahat olan espadril ayakkabıları öyle heryerde bulmamız pek mümkün değil... Geçen yıllarda Beymen'de satılıyordu fakat bu yıl ki akıbetini bilemiyorum fakat çok yakın bir zamanda Vakkoroma mağazalarında bulabileceğiz bu ayakkabıları... Keten bezden yapılan bu ayakkabılar gerçekten çok rahat giydikten sonra tüm yaz boyunca ayağınızdan çıkartmak istemeyeceksiniz :)) Kısa ve rahat elbiseler, kot pantolon ve şortlarla iyi durduğunu düşündüğüm bu ayakkabılar ünlülerin de vazgeçilmez tercihleri arasında ...


Jessica Alba


Ellen Pompeo    -   Scarlett Johansson     -       Liv Tyler




Anna Hathaway


Ashley Olsen

Blogda daha önce gelin adayları için birşeyler paylaşıp önerilerde bulunmuştum... Evet Toms ayakkabıları gelin adaylarına da öneriyorum tüm gece ayakta olacaksınız ve dans ederken ızdırap çekmemek için geceye böyle rahat bir ayakkabıyla devam edebilirsiniz :)) Ben bu fotoğrafa bayıldım, kesinlikle çok yakışmış gelinliğin altına bu ayakkabılar :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder