30 Nisan 2012 Pazartesi

EN TREND ŞORT MODELLERİ VE KOMBİNLERİ...

2012 yılının en iddialı trendlerinden biri de kuşkusuz şortlar... Ben şortların modasının hiçbir zaman geçmediğini, sadece bu senenin değil tüm yılların trendi olmayı başardığını, hatta klasikleştiğini düşünüyorum... Aslında trend olduğundan yazmıyorum şortları yaz yaklaşıyor ve sokakta, plajda ya da gece dışarı çıkarken ünlüler nasıl giymiş şortları tasarımcılar tarafından 2012 yılında şortlar nasıl yorumlanmış sizlere biraz bunlardan bahsetmek istiyorum :))




Herkesin vazgeçilmezi olan jean şortlar özellikle yazın herkesin tercihi diye düşünüyorum... Bir jean şort üzerine bir tişört yaz için kurtarıcı kombinlerden ama biraz daha spor şık olmak isterseniz; kot şortların üzerine giyilen ceketlere de bayılıyorum altına da babet ya da bir sandalet bence bu kombinle çok şık ve spor olabilirsiniz... En sevdiğim kombin ise jean şort, üzerine ince bir triko ve altına süet kısa botlar, yazı karşılamaya hazır olduğumuz bu bahar ayında mükemmel bir geçiş kombini diye düşünüyorum...


Halle Berry       -     Rihanna     -       Rachel Bilson


Rosie Huntington



Deri Şortlar...

Bu sezonun en trend parçası hem klasik hem de spor... Modacıların şortu bambaşka bir şekilde yorumlayışı diye düşünüyorum... Kışlık bir meteryal olarak düşündüğümüz derinin yazlık bir parça olan şortla mükemmel uyumu, opak çorapla kışın kullanabileceğimiz gibi üzerine beyaz bir tişörtle yaz ve bahar aylarında da rahatça kullanabiliriz...


Miranda Kerr

Miranda Kerr, deri şort üzerine beyaz bir tişört giyerek altına da sivri burun, topuklu stiletto tercih ederek hem şık hem de günlük bir kombin oluşturmuş...Rachel Bilson ise benzer bir kıyafet tercih etmiş fakat üzerine giymiş olduğu şık straplez bluzuyla davet ya da gece dışarı çıkarken giyilebilecek bir kombin oluşturmuş...


Rachel Bilson



Blazer ceket ve şortlarla yapılan kombinlere bayılıyorum, çok şık ve sade buluyorum bu kombinleri... Özellikle gece dışarı çıkarken, abartısız bir kokteyl ya da davete katılırken biçilmiş bir kaftan olduğunu düşünüyorum bu kombinlerin... Aşağıda da görmüş olduğumuz gibi Anne Hathaway ile Mila Kunis sonuna kadar hakkını vermişler...




Julia Roberts




2012 yılında yüksek bel şortları da çok göreceğiz, üzerine giyeceğimiz şık bluzlarla hoş kombinler yaratabiliriz... Yüksek bel şortları giyerken dikkat etmemiz gereken nokta ise üzerine giyeceğimiz bluz ya da gömleği şortun içine sokmak olmalı, bu şekilde modeli kapatmamış oluruz Blake Lively'in de yaptığı gibi...

Blake Lively


Her zaman moda olan şortlar bu sezon daha da bir trend ve iddialı dedik... Peki hangi mağazalarda ve nerelerde buluruz, fiyatları neler??? Benim bir kaç mağazada gözüme çarptı size fotoğrafları ve fiyatlarını aşağıda yazdım bir de mutlaka Beyoğlu'na gidin oradaki pasajları gezin farklı renk ve modellerde isterseniz jean isterseniz de daha klasik modellerini birarada göreceksiniz...


Mango

Zara _ 79,95 TL



Massimo Dutti



Zara Jean Şort -  fiyatı 99,95 TL


Tommy Hilfiger Denim - Beyaz Jean Şort
Stefanel



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder