9 Eylül 2012 Pazar

YILIN GELİNİ HANDE ATAİZİ...

Hande Ataizi dün akşam Amerikalı gazeteci Benjamin Harvey ile evlendi...  Şile Ulupelit Köyü’nde gerçekleşen düğünün konseptine bayıldım fotoğrafları görünce Emir Kusturica filmlerinden bir sahneye bakar gibi hissettim kendimi...



Hande Ataizi'nin bu konsepte uygun gelinliğine, saçına ve makyajına ise bayıldım. İtiraf etmek gerekirse normal yaşamında da tarzını çok beğenirim kendisinin yalın ve bir o kadar da kalite ve karizmadır... Gelinliği ile de bir kez daha ne kadar zevkli ve tarz sahibi olduğunu ortaya koydu kendisi...



Hande Ataizi'nin altın rengi işlemeli zarif gelinliği Claire Pettibone tasarımı... Bence gelinliğin önüne geçen Hande Ataizi'nin saç modeli ve saçında kullandığı Chanel Bombay aksesuarı... Saçında kullanmış olduğu bu taç vintage bir hava katmış gelinliğine buarada gelinliğin olmazsa olmazı duvağını da çok başarılı buldum, duvak ise Hakan Yıldırım tasarımı :))



Makyajıyla, saçıyla ve gelinliğiyle kendisini çok zarif ve güzel buldum. Ünlü gelinler arasında bu başarılı seçimleri ile kendisi enlerim arasına girdi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder