10 Eylül 2012 Pazartesi

MTV Video Müzik Ödülleri'nin En Şık İki İsmi...

MTV Video Müzik Ödülleri birkaç gün önce sahiplerini buldu... Ödül törenleri benim için çok önemli ünlülerin kırmızı halı pozlarına bakmaya, kıyafetlerini ve takılarını incelemeye bayılıyorum:)) Bu sene gerçekleşen MTV ödüllerinde iki ünlü hariç benim için renksizdi... Bu yüzden benim kırmızı halıda favorim olan iki ünlü isimi mercek altına alacağım :))



Rihanna

Kısacık saçları ve beyaz uzun elbisesiyle benim favorim Rihanna... Kendisini ilk defa bu kadar şık ve zarif gördüğümü itiraf etmek istiyorum... Rihanna'nın elbisesi Adem Selman tasarımı, ayakkabıları ise Manolo Blahnik'ten...







Ödül töreninin en şık diğer ismi ise Taylor Swift idi.





Beyaz ceket ve pantolondan oluşan smokin takımı çok şık ve farklı... Bu şekilde kendisi ödül törenlerine sadece şık elbiseler ile değil pantolon ceket kombini ile de katılıp çok şık olunabileceğini göstermiş :)) Bu sezon beyaz pantolon ceket kombinleri trend olacak kulağınızın bir köşesinde bulunsun benden söylemesi...




Taylor Swift'in pantolon takımı J.Mendel imzası taşıyor metalik ayakkabıları ise Tom Ford... Özellikle ayakkabılarını çok beğendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder