9 Ağustos 2012 Perşembe

Vakko Outlet İndirimi...



Önceki aylarda sizlere gitmiş olduğum iki farklı alışveriş durağından bahsetmiştim, bugün ise çok sevdiğim Vakko markasının Outlet mağazasını yazacağım...





Vakko Outlet'te geleneksel %50 + %40 indirimi 3 Ağustos'ta başladı senede iki kere olan bu indirimi kaçırmamaya çalışıyorum. İndirim 3 Ağustosta başladı ben işlerimin yoğunluğundan ancak bugün gidebildim. Vakkoroma marka beyaz çok şık bir ceket aldım fiyatı ise  376tlden 118tlye inmişti  ... 

Buarada erkekler için de Vakko marka çok şık polo tişörtler var fiyatları ise 198 Tlden 56tlye iniyor sevgilinize, eşinize ya da babanıza hediye olarak düşünebilirsiniz:)) Markanın hem kendi ürünlerini hem de dünyaca ünlü markaları etiketin yarısının %40'na alabiliyorsunuz...




Fiyatı 500 tl olan bir elbiseyi sadece 150 tl ye buradan alabilirsiniz:))) Vakko, Pronovias marka gelinliklerden, dünyaca ünlü bir çok markanın gece elbiselerine kadar bir çok seçeneği çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz... Yakında düğününüz, nişanınız, gideceğiniz özel bir davet varsa mutlaka Vakko Outlet'lere mutlaka uğrayın çok pahalıdır diye sakın es geçmeyin :)))



3 yorum:

  1. Yılda 2 kere oluyor demişsiniz tarihlerini nereden öğrenebiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuzu yeni görüyorum ağustos sonu ve şubat ayı içinde oluyor en büyük indirimi...

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum. Geçen gün cevap yazmaya çalıştım ama beceremedim :)

      Sil