30 Ağustos 2012 Perşembe

EKOSE TRENDİ BU YIL DA TAM GAZ...

 


Yazın bitmesine bir kaç gün kala 2013 Sonbahar-Kış koleksiyonunu araştırmaya başladım, bu yıl trendlerinde geçen yılın izlerini görüyoruz. Özellikle de ilgimi ekose desenler çekti sonbaharın gelmesiyle de daha çok göreceğiz bu desenleri...Geçen yıl da çok moda olan oduncu gömleklerimizi bu yıl da gönül rahatlığıyla dolaplarımızdan çıkarıp giyebiliriz... Bu yıl sadece gömlekler de değil baştan aşağıya ekose giyinmeye hazırlıklı olun diyorum... Aksesuarlardan, gömleklere, eteklere ve hatta tulumlara kadar her şey ekose... Ben oldum olası çok sevmişimdir bu deseni bana hep çok eskileri hatırlatır:))




 Ünlüler de bu akıma şimdiden ayak uydurdu elbiseleriyle, seçmiş oldukları aksesuarlarla 2013 Sonbahar-Kış trendinde bize yol gösteriyorlar; kışın gelmesiyle de üzerlerinde daha çok göreceğiz ekose desenleri ...


Kim Kardashian



Mary Kate Olsen
Ekose deseni kıyafetlerinde en çok tercih eden ünlü isim Mary Kate Olsen...Tarzını da kendini de çok beğeniyorum...


Diane Kruger

2012 Cannes Film Festivaline bu ekoseli kabarık elbise ile katılmıştı, şıklığı tartışılır diye düşünüyorum :)) Buarada elbise Christian Dior imzası taşıyor...


Gwen Stefani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder