17 Haziran 2012 Pazar

PAZAR : GALATA MODA HAFTASI'NDA ALIŞVERİŞ GÜNÜ :)

3.sü düzenlenen Galata Moda Haftası perşembe gününden beri alışveriş çılgınlarını ağarlayan etkinlik yarın sona eriyor... Birçok tasarımcının ünlü tasarımlarına indirimli fiyatlarla ulaşabileceğiniz Galatamoda etkinliğine bence son gününde (pazar günü) ziyaret edebilirsiniz. Bu yıl Galata yerine Maçka Sanatçılar Parkı'nda düzenleniyor, bence sırf Özgür Masur tasarımları için bile gidilir görülür diyorum :)) Ünlü isimlerin de akın ettiği Galatamoda'da bakın kimler alışveriş yapıyor :))



 Merve Boluğur, ünlü tasarımcı Elif Cığızoğlu'nun standında farklı tasarımlı bir pantolon deniyor :))




Ünlü oyuncunun torbasına bakılırsa ünlü tasarımcı Simay Bülbül'ün standından alışveriş yapmış ;)) Dayanamıyorum söylemeden duramayacağım daha fazla, Merve Boluğur'un tarzını hiç beğenmiyorum günlük hayatta fotoğraflarından gördüğüm kadarıyla hep çok iddialı yırtık pırtık, delik melik farklı modellerde tayt altına platform topuklu ayakkabılar üzerine ise tam bir kelalaka olan baskılı spor tişörtler giyiyor ben beğenmiyorum ama onun da hitap ettiği bir kesim vardır herhalde diyor ve bu konuyu kapatıyorum;)))




 Doğa Rutkay'ı görüyorum ünlü bir tasarımcının standında eline almış olduğu pempe elbiseyi de çok beğendim, hangi stand olduğunu merak mı ediyorsunuz ; akıllı kız tabii konuşlanmış Özgür Masur'un standına :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder