23 Haziran 2012 Cumartesi

ÜNLÜLER VE ŞIK TULUMLAR...


Bir kaç sezondur hepimiz farketmişizdir ki tulumlar oldukça dikkat çekiyor... Özel tasarımcılar ve ünlü markaların koleksiyonlarına baktığımızda da mutlaka bir kaç farklı modelde tulumlar görebiliyoruz. Günlük hayatta daha fazla tercih ettiğimiz tulumların özel gecelere uyarlanmış daha şık ve klasik modellerine dikkat çekmek istiyorum... Tüm özel geceler, düğünler, davetler yazın oldukça fazla durum böyle olunca da gece elbiselerine ihtiyacımız bu sezonda daha fazla oluyor. Bu yüzden benim de çok beğendiğim ve özel davetlere uygun şık tulumları araştırdım bakalım ünlüler özel gecelerde tulumları nasıl kombinlemiş :)



Heidi Klum, parıltılı siyah tulumu ile herzaman olduğu gibi çok şık... Tulum: Michael Kors



Rose Byrne, Elie Saab imzalı beyaz payetli tulumuyla... Rose'nin de giymiş olduğu gibi bu yıl gece elbiseleri yerine bu tarz pullu, taşlı ya da payetli tulumlar çok trend...




Freido Pinto'nun giymiş olduğu Ralph Lauren koleksiyonundan parlak kumaştan sırt dekolteli tulumu çok beğendim :)





Cameron Diaz, Stella McCartney imzalı beyaz tulumuyla...




Busy Philipps, Martin Margiela tasarımı püsküllü siyah şık bir tulum tercih etmiş... Buarada bu sene püskülleri heryerde görüyoruz, eteklerde,elbiselerde hatta bikinilerde bile püskül detayları göze çarpıyor;)


1 yorum:

  1. Tulumlar gerçekten çok şık :-) Blogunu genel olarak çok beğendim ve bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum! Bana geri dönersen eğer memnun olurum, mail adresim: eylul@indirimlr.com

    Sevgiler
    Eylül Çeviker

    YanıtlaSil