26 Mart 2012 Pazartesi

RENGARENK MAKSİ ETEKLER

Geçen yıl karşımıza çıkan maksi etekler bu yıl da çok moda... Bir çok markanın bu yıl ki koleksiyonunda da görebiliyoruz bu parçaları... Yaz için biçilmiş kaftan olan bu eteklere bayılıyorum, altına sadalet üstüne beyaz bir tişört ve uzun kolyeyle çok kolay ve çok şık kombinler yaratabiliriz. Hem çok rahat hem de çok şık olan bu etekler geçen yıl da modaydı fakat bu yıl çok farklı model ve renklerle karşımıza çıkıyor... Renkli kloş kesim uzun, pileli modelleri, pantolon etek ve içinde kısa bir astarı olan uzun tül modelleriyle işte karşınızda...


Minka Kelly'nin giymiş olduğu kloş kesimin aksine dar kesim maksi eteği çok rahat gözüküyor, bu tarz dar kesim uzun elbiseler bu sene çok moda olacak ve üzerine ceket giyerek bu elbiseleri kullanabilirsiniz... Mary-Kate Olsen'ın davete giderken giymiş olduğu beyaz tişört ve siyah uzun etek kombini çok şık olmuş ve bu şıklığı uzun kolyeyle tamamlamış...Amber Heard'ın giymiş olduğu maksi eteğin rengini bu sezon çok göreceğiz...



 

 Yukarıda görmüş olduğunuz maksi eteğin aynısını Mango'da bulabilirsiniz fiyatı da 74,99 TL




 

Kate Bosworth, sezonun gözde rengi olan sarıyı tercih etmiş, bir davete giderken giymiş olduğu uzun pileli eteğiyle de çok şık... Gece dışarı çıkarken de sezonun bu trend parçasını tercih edebiliriz, bence çok şık kombinler oluşturabiliriz...




Bu sezon bu pileli limon sarısı eteğe bayıldım özellikle gece dışarı çıkarken giymek için çok şık... Mango fiyatı 119,99 TL




  Etek görünümlü bol pantolonlar da bu yıl çok moda... Modacılar sağolsunlar bu sezon şıklığımızın yanında rahatlığımızı da düşünmüşler. Yeni sezon parçalarına baktığımda cıvıl cıvıl renkler ve salaşlık ön planda, bana biraz hippi tarzından esinlenmişler gibi geldi, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda bilmiyorum ama:)) Buarada bu etek pantolonları yeni sezon Mango'da bulabilirsiniz...



Jessica Alba, giyim tarzında her zaman rahatlığı ön planda tutuyor, yine pantolon eteği ve ayağına giydiği babetleriyle her zaman olduğu gibi...




Son olarak sizinle en beğendiğim iki modeli baylaşmak istedim. Yeşil pileli maksi etek Pull and Bear'den fiyatı 79,95 TL, bu eteğin rengine bayıldım su yeşili yine bu sezonun trend renklerinden... Diğer ürün ize Zara'dan fiyatı 139,95 içinde kısa astarı olan bu şeffaf tül maksi eteklerden heryerde görebilirsiniz...

4 yorum:

  1. yeşil eteği bende çok beğendim gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu rengi çok beğeniyorum,mağazada beni bekliyor ama biraz daha havaların ısınmasını bekliyorum :))

      Sil
  2. kisa astarli uzun tul etegi her yerde bulabilirsiniz demissiniz ben zara disinda bi yerde goremedim;) nerelerde bulabilirz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pull and Bear,Polo Garage, Batik ve Berksha'da bulabilirsin :))Bir de eğer yolun düşüyorsa Beyoğlu Atlas pasajı ve Terkos pasajının içeri kısmında gördüm astarlı şeffaf eteklerden:)

      Sil