7 Mart 2012 Çarşamba

JEAN GÖMLEK ZAMANI :))

denim shirt


Baharın gelmesini sabırsızlıkla bekleyenlerdenim sonunda Mart kapımızı çaldı maalesef soğuk havalar bizi terketmedi, bende bu kar kış soğuklarında lahana gibi kat kat giyinmekten sıkıldım. Gardrobumdan artık ince elbiselerimi, gömleklerimi, babetlerimi çıkartmak istiyorum... Özellikle bu yıl çok moda olan jean gömleğimi kısa şortlar ve eteklerle kombinlemek için can atıyorum :)) Bin pantolon ya da şort üzerine gömlek ayak da babet ohhh mis mis... Buarada uzun zamandır beklemede olan kot gömleklerimizi gün ışığına çıkaralım eminim herkesin gardrobunda eskiden kalma jean gömleği vardır bu sene çok moda çok...Tabii durum böyle olunca ünlü markalarda boş durmamışlar :)) Özellikle Topshop, H&M ve Mango'da gördüm jean gömlek modellerine bayıldım fiyatları da fena değil tabii indirim zamanı tadından yenmez :)) İndirim'i yani Haziran'ı beklersek sıcak yaz günlerinde kurdeşen dökeriz :)) Fikir almak için ünlü isimleri biraz inceledim... 







Kristin Cavallari


 Miranda Kerr ile Kristin Cavallari deri pantolon üzerine giydikleri jean gömlekleriyle çok şıklar... İkisi de klasik bir parça ile kot gömleği kombilenmiş ve çok da başarılı olmuşlar... Bu sene klasik parçaların üzerine (kısa dar etek,uzun etek, klasik pantolon, deri pantolon) jean gömlekler çok moda aklınızda bulunsun...


Miranda Kerr









Rihanna

Rihanna da gördüğümüz gibi gece dışarı çıkarken çok şık dar mini eteğinin üzerine dar belden oturtmalı jean gömlek tercih etmiş, çok beğendiğimi söylemek istiyorum... Bu fotoğraf biraz eski fakat size fikir vermesi açısından kullanmak istedim :)))






Jessica Simpson
Bu şekilde kısa yazlık elbiselerin üzerine ceket gibi giyilen kot gömlekleri de çok beğeniyorum farklı bir tarz katıyor... Jessica Simpson'ın bu kombinini gerçekten beğendim dışarı çıkarken mini elbiselerimizin üzerine ceket yerine kullanabiliriz :))))






Sienna Miller


Katie Holmes
 Bir çok ünlü isim de Katie Holmes gibi jeanlerin üzerine giyip çıkmış dışarı... Buarada Holmes'ın turuncu pantolonunu çok beğendim :))




Nicole Kidman

Hem spor hem klasik parçalarımız üzerine giyebileceğimiz bu gömlekler hem çok şık hem de oldukça rahat :)) Bu sezon da nerdeyse her markanın koleksiyonun da görebiliyoruz gardrobumuzda yoksa bence bir tane hemen gidip edinelim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder