15 Mart 2012 Perşembe

2012 GELİNLERİ :))

Düğün sezonu açıldı diyebiliriz özellikle yazın evlenecek olan gelin adayları harıl harıl hazırlıklar için koşturuyorlardır... Tüm gelin adayları için en önemli soru hangi gelinlik modeli ve daha da önemlisi nereden alınacağı ya da diktirileceği... Gecenin en önemli kişisi olarak işimiz gelinlikle bitse iyi saç, makyaj, kuaför, gelin çiçeği, ayakkabı... Hepsi titizlikle araştırılır :)) Bu konuda çoğumuz internet sayfalarından, yakın arkadaşlarımızdan daha önce evlenmiş kişilerden yardım alırız. Bence başkalarından söylediklerinden çok fazla etkilenmeden kendimiz seçimlerimizi yaparsak eminim herşey daha sorunsuz ve güzel olur... Ben size 2012 yılında gelinler için neler moda bunları araştırdım hadi birlikte bakalım :))


La Sposa


La Sposa (Arkadan Görünüm)



Pronovias

Pronovias


Tüm seneler de olduğu gibi bu sene de kabarık gelinliklerden vazgeçemiyoruz... Son bir kaç yıldır gelinlik modelleri sade düz kesim ya da balık kesim olarak karşımıza çıksa da daha gelenekçi bir kesim tarafından bu modellerin çok da beğenildiği söylenemez :)) Bu yüzden üstteki modelerimizi klasikten vazgeçemeyen gelinlerimiz için seçtik :)) Fiyatları 2000$ ile 3500$ arasında ...


La Sposa


Gelinlik : Elie Saab
Saç Aksesuarı: Pronoias





Pronovias


 Dar kesim sade gelinlikler son yıllarda çok moda ve açıkcası benim de favori modelim ... Balık kesim dar, kuyruklu Fransız dantaliyle dikilmiş gelinklere bayılıyorum çok asil ve çok şık... Sizlere Pronovias ve La Sposa'dan modeller seçtim bu markalar çok kaliteli fakat fiyatları çok pahalı.. Bence bu markalardan beğendiğiniz gelinlikler Fatih'de bulunan gelinlikçilere diktirebilirsiniz. Bir arkadaşım diktirdi çok da memnun kaldı... Ben ise size  Yedikule ile Zeytinburnu arasında bulunan Çağteks Gelinlik'i önerebilirim gerçekten çok kaliteli gelinlikleri var özellikle VIP kısmında ... Hem faklı bir yerden beğendiğiniz bir modeli de dikebiliyorlar fiyatları da Vakko Wedding, La Sposa, Pronovias gibi markalara göre oldukça uygun ....



 Gelinlik ve Saç Aksesuarı : Pronovias

La Sposa



La Sposa



Gelinlik ve Saç Akseuarı : Pronovias



Gelinlerin diğer bir sorunu da saç ve makyaj... Herhalde geline en çok yakışan saç modeli zarif bir topuz olsa gerek... Ensede toplanmış yada biraz daha yukarda şık bir topuz bence olayı bitirir :))) Kır düğünü değilse dağınık ya da salık bırakılmış gelin saçlarını ben çok beğenmiyorum hem gelinliği kapatıyor hem de gereksiz dağınık  bir hava veriyor geline... Fakat kır düğünü ise tercihiniz maşa ile sarılıp açık bırakılmış uzun saçlar ve kır çiçeklerinden yapılmış bir taç, bu görüntüye diyecek sözüm yok, çok çok güzel :)) Fakat yine de saçlarınızı topuz yaptımaya karar verirseniz şık küçük aksesuar yada ince zarif taçları da tercih edebilirsiniz açıkcası gelinlere çok yakıştırıyorum...


Saç Aksesuarları Pronovias'tan




 

Gelinlik ayakkabıları da o gece için çok önemli hem topuklu ve şık bir model bulmak hem de tüm gece o ayakkabıyla rahat etmeniz neredeyse imkansız:))) Belki geceye topuklu şık bir ayakkabıyla başlayıp babet ya da beyaz Converse spor ayakkabıyla devam edebilirsiniz :) Buarada son yıllarda gözüme çarpan diğer bir akım ise gelinliğin altına giyilen renkli ayakkabılar, pembe, kırmızı, mavi... Gelinler çiçeklerini de artık ayakkabılarına uygun seçiyorlar. Pembe bir ayakkabıyla yine pembe renklerde seçilmiş bir gelin buketi her ne kadar aykırı gibi dursa da bence şık ve sevimli ... Açıkcası ben gelinliğin altına giyilen renkli ayakabıları çok beğeniyorum :))


Kalpli ayakkabı Melissa... Bu sıra gelinler bu üstü kalpli jel ayakkabıları çok tercih ediyorlar hem çok rahatlar hem de şeker gibi kokuyor bu ayakkabılar, tam yemelik:))  Kalpli ayakkabının solundaki topuklu ayakkabıları ve sağında ki babetleri Zara'dan bulabilirsiniz ....





Bu rengarenk gelin buketleri sizin de içinizi açtı mı... Doğrusunu söylemek gerekirse klasik beyaz gül buketlerinin yerine renkli çiçekler bence mükemmel... Pembe, somon, turuncu, mor güllerden oluşan gelin buketlerine bayılıyoruuum :))) Gelin buketinde gülden farklı hangi çiçekler kullanılabilir diye sorarsanız ben sizin yerinizde olsam klasik güller yerine şakayık ve ortanca çiçeklerinden yapılmış gelin buketlerine yönelirdim...



Yukarıda görmüş olduğunuz farklı gelin buketleri ortanca çiçeğinden yapılmıştır ...





Şakayık Çiçeğinden yapılmış gelin buketi



Herhalde gül ve ortancadan sonra gelinin eline en çok yakışan diğer bir çiçek şakayık... Benim ise favori çiçeğim fakat kolay bulunmuyor aylar öncesinden çiçekçileri araştırırsanız belki şansınız olur :)))

1 yorum:

  1. Buradaki gelinlik modellerine çok benziyor

    http://www.candangelinlik.com/gelinlik-modelleri

    YanıtlaSil