28 Eylül 2012 Cuma

Belçim Erdoğan ve Monica Belluci Şıklığı...

Belçim Bilgin Erdoğan, Monica Belluci ile İspanya’da birlikte katıldıkları davette kıyafetleriyle göz kamaştırdılar.




Gergedan Mevsimi filminde birlikte oynayan ikili 60’ıncı San Sebastian Film Festivali’ne de birlikte katıldı... Özellikle Belçim Bilgin'in göğüs kısmında dantel detay bulunan elbisesine bayıldım gelin iki ünlü ismi mercek altına alalım :)))



Belçim Bilgin Erdoğan derin yırtmaçlı uzun elbisesiyle çok şıktı... Özellikle elbisesinin dantel korse detayını çok beğendim daha önce de Cannes film festivaline çok şık bir elbiseyle katılan Belçim Erdoğan,  bu konuda ne kadar  zevkli ve iddialı olduğunu bir kez daha ortaya koydu. Dore küçük clutch çantası ve siyah platform ayakkabılarıyla hoş, tek eleştirim ise saçları, keşke ensede şık bir topuz ile tamamlasaydı bu elbiseyi... 



Elbisesini Özgür Masur tasarımlarına benzettim fakat yabancı kaynaklarda Dolce&Gabbana bilgisine ulaştım araştırdıktan sonra doğru bilgiyi sizlerle paylaşacağım ;)) 


Belçim Bilgin Erdoğan



Monica Belluci ise Dolce & Gabbana çiçek işlemeli gri dantel elbisesiyle geceye kaltıldı daha önce  İtalyan model Bianca Balti'nin de üzerinde gördüğüm bu elbiseyi kadınsı vücut hatlarına sahip Monica Belluci'ye açıkcası çok yakıştıramadım... Her iki fotoğrafı görünce bana hak vereceğinizi umuyorum :))


Monica Belluci

Vücudunu saran balık kesim bu elbise bence Monica'nın fazlalıklarını ortaya çıkarmış...




İtalyan Model Bianca Balti ise tam kelimeyle elbisenin içinde mükemmel görünüyor... Nacizane fikrim elbise çok güzel ve asil fakat Monica Belluci için yanlış tercih olmuş :))



3 yorum:

  1. Konu Monica olunca akan sular durur, dalgın sular başlar. yazı güzel, sayın güzelimiz Monica hanım yine tabi ki gündelik moda ve tasarım olarak döktürmüş...

    YanıtlaSil
  2. Değinmeden edemiyeceğim Türk bayan ile Monica Hanım arasındaki içerik, nitelik ve nicelik farkı da aşikar, çok Yaşa Monica....:)))

    YanıtlaSil
  3. moda
    konusunda harikalar baksanıza kıyafetlere

    YanıtlaSil