6 Haziran 2012 Çarşamba

Parlayan modacı Begüm Salihoğlu...

Begüm Salihoğlu adını ilk kez Galata Moda Festivali'nde duymuştum, genç yetenekli bu modacı son günlerde çalıştığı ünlü isimler ve dizilerde giydirdiği ünlü oyuncularla ününe ün katıyor... Son olarak Kuzey Güney adlı dizide Bade İşçil'in canlandırdığı Banu Sinaner karakteri için hazırlamış olduğu gelinlikle adından söz ettiriyor... Üst kısmı ipek şifon drapelerden oluşan straplez gelinliğin alt kısmı ise çiçek motifleriyle süslenmiş, gelinliğin arkasında ise uzun şifon kuyruğu bulunuyor... Yaz gelinlerine sesleniyorum, romantik ve çok şık olan bu gelinliğin yaz düğünleri için mükemmel bir tercih olacağını düşünüyorum :))





İşte size Begüm Salihoğlu tasarımı çiçekli gelinlik, gelinliğin arkadan görünümüne bayıldım...






 Tasarlamış olduğu yukarıdaki gelinlikle benim top listeme eklenen Türk modacı Begüm Salihoğlu  birkaç sezon hazır giyim çalışması yaptıktan sonra Houte Couture'a yöneldi fakat kendisi ünlü markaların hazır giyim koleksiyonlarına danışmanlık yapmaya devam ediyor. Geçtiğimiz sezon bu ünlü markalardan Roman ile anlaşarak kendi çizgisinde bir koleksiyon hazırlamıştı bu anlaşma bu sezon da devam ediyor... Koleksiyonda, düğün, kokteyl, mezuniyet gecesi gibi özel geceler için tasarlanmış çok şık olan elbiseler bulunuyor sizler için birkaçını yayınlıyorum :))



Begüm Salihoğlu for Roman



Begüm Salihoğlu for Roman


Begüm Salihoğlu for Roman



Begüm Salihoğlu for Roman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder