25 Mayıs 2012 Cuma

TREND: ÖRGÜLÜ SAÇ MODELLERİ...



 Şıklığımızın en önemli tamamlayıcısının aksesuar, saç ve makyaj olduğunu düşünüyorum...
Yaz geldi ve mezuniyetler, düğünler, nişanlar da çoğaldı durum böyle olunca herkesi bir telaş sardı önce kıyafetler, ayakkabı ve aksesuarlar alındı sıra saç ve makyajımızla olaya nokta koymaya geldi :)) Maalesef saç olayı biraz zor bir konu çünkü her zaman modellerde beğendiğimiz saçlar bizde göründüğü gibi olamayabiliyor, buna kuaförün beceriksizliği mi yoksa bana bu model yakışmadı mı dersiniz ne dersiniz bilemiyorum :)) Ben bu tarz özel gecelerde çok da zor ve abartı modellere kaçmayın derim saç olayı şakaya gelmez hele kuaför hiç ; insanı vezir de eder rezil de??? Bu sene saç modellerinde örgüler çok trend... Hem günlük saç modellerinde hem de özel günler için yapılacak topuz ya da dağınık saç modellerinde örgüler ön plana çıkıyor... Bende sizlere en beğendiğim örgü saç modellerini araştırıp buldum umarım faydalı olur :))




Scarlett Johansson





 Scarlett Johansson'ın örgülü saç modelini çok beğendim özel bir geceye katılırken yapılabilecek çok şık ve farklı bir model... Sütçü kız örgü modelini bileniniz var mı bilmiyorum ben bu modeli ona benzettim biraz :))

 


Sütçü kız örgü modeli derken tam da Sienna Miller'ın bu fotoğrafında ki modelden bahsediyordum:))









Nicole Kidman ve Jessica Simpson at kuyruğu örgüsü saçlarıyla bir davete katılmayı tercih etmişler ben çok beğendim hem şık hem de sade...


Rihanna



Alicia Keys





Ve yine karşımızda bizden biri Sinem Kobal :)) Biliyorsunuz ki bugünlerde gündemde Arda ile Sinem'in barışma haberi var... Geçen haftada da birlikte işadamı Saffet Ulusoy'un düğününe katıldılar ve olay oldu :)) Benim ise gözüm Sinem'in elbise ve saçındaydı zaten bu yazının çkış noktası da bu fotoğraf... Evet Sinem de düğüne giderken saçlarına örgülü bir topuz yaptırmış o da örgü trendine uyum sağlamış :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder