16 Mayıs 2012 Çarşamba

2012 MODEL GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ...

Yazın gelip kapımızı çalmasıyla birlikte bu mevsimin olmazsa olması aksesuarlarından olan güneş gözlüklerinin modelleri ve trendlerine değinmeden geçmek istemedim. Bana soracak olsanız güneş gözlüklerinin bir trendi hem olabilir hem de olamaz diye düşünüyorum... Sadece moda ve trend diye bir güneş gözlük modeline odaklanmanın çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum çünkü herkesin yüz yapısı farklı ve buna göre de yakışacak gözlük modelleri başka başka... Trend olarak da rengi, ince  ya da kalın kemik çerçeveli özelliklerinin belirleyici olacağını düşünüyorum.... Bu senenin modelleri için markaların yeni çıkarmış olduğu ürünleri incelemektense ünlüleri ve takmış oldukları güneş gözlüklerini mercek altına almak istedim :)) Hem bu şekilde onlardan yola çıkarak kendi yüz şeklinize gidebilecek gözlükleri de keşfetmiş olursunuz :)))



Rosie Huntington   -   Nina Dobrev  -   Gisele Bundchen

Ray-Ban'ın klasikleşmiş Wayfarer model gözlükleri, fotoğraflara bakarsak bu yıl da ünlü isimler tarafından tercih edilmeye devam ediyor :))



Charlize Theron

Bu yıl gözlük modellerinde dikkatimi çeken köşeli büyük modeller oldu Charlize Theron gibi başka ünlüler de bu modellerden tercih etmişler... Kullanan ünlülere baktığımda sanki bu modeller uzun ince yüzlü kişilere daha çok yakışıyor gibi geldi ama yine de gidip deneyip yerinde görmek lazım:))





  Rosie Huntington Whiteley                  Lindsay Lohan




Ray-Ban'ın damla model gözlükleri bir dönem ortalığı kasıp kavurmuştu fakat bir kaç yıldır bu modeller pek tercih edilmiyordu belki de Wayfarer modellerinin ön planda olması bunda etkilidir, fakat ünlüleri incelerken damla model gözlüklerin tekrardan moda olacağının sinyallerini aldım benden söylemesi :))

Eva Longoria




                  Miley Cyrus                           Lindsay Lohan



Kimi ünlüler ise daha farklı modellere yönelmişler kemik model yada çerçevesiz büyük gözlükleri tercih etmişler... Son olarak ortaya karışık sizlere güneş gözlüklü ünlüleri sunuyorum :))



Anne Hayhaway


Miranda Kerr

Jessica Alba


Jennifer Garner

Güneş gözlüğü almaya karar verdiyseniz mutlaka Calvin Klein, Ray-Ban, Lacoste, Tommy Hilfiger markalarının modellerine göz atın derim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder